695 PLN

Do końca:
Dodano: 2017-12-31

Stan:
Używany

Gwarancja:
Brak

Lokalizacja:
Sosnowiec

695 PLN

Wojciech, Sosnowiec (śląskie)

Pokaż pozostałe przedmioty sprzedającego

0 wiadomości

1 telefon(y)

56 wyświetlenia

Witam
Mam do sprzedania wszystkim bardzo dobrze znany cyfrowy multiefekt szanowanej marki Boss. Przedmiot jest używany, ale jego stan oceniam na bardzo dobry, wszystko jest sprawne, nic nie jest rozklekotane.

"GT-8 oferuje 14 efektów, których kolejność można dowolnie zmieniać. Ogółem w urządzeniu dostępnych jest 340 brzmień, z czego 140 to komórki pamięci użytkownika. Podobnie jak w większości współczesnych multiefektów gitarowych, jednym z podstawowych bloków efektowych jest blok symulacji wzmacniaczy i kolumn głośnikowych. Dla wygody i większej funkcjonalności jego podstawowe parametry (typ symulacji, czułość wejściowa, czteropasmowa korekcja i poziom wyjściowy) można regulować za pomocą potencjometrów znajdujących się w jednym z dwóch górnych rzędów. Pozostałe parametry regulujemy w odpowiednim oknie edycji, posługując się kursorkami i pokrętłem PATCH/VALUE. Każde brzmienie (program) w GT-8 zawiera dwie dowolne symulacje, które można wykorzystywać tradycyjnie (jako dwa przełączalne kanały wirtualnego wzmacniacza) lub łączyć (sumować) ich brzmienie w trybie monofonicznym. Można też podawać każde z nich na oddzielny kanał panoramy stereo lub przełączać samą dynamiką grania (nie można jednak mieszać ze sobą dwóch brzmień w dowolnych proporcjach). Dla każdego z kanałów można wybrać inny typ wzmacniacza i kolumny oraz wprowadzić indywidual­ne ustawienia korekcji barwy, przełączników GAIN i SOLO, typu i ustawienia wirtualnego mikrofonu oraz wzajemnych proporcji sygnału z mikrofonu i bezpośredniego.

Symulacje wzmacniaczy pogrupowane są w 10 grupach po kilka symulacji; łącznie 46 symulacji plus 3 wolne miejsca na symulacje użytkownika. Mamy tu m.in. symulacje JC-120, Fender Twin, Vox AC-30, Mesa-Boogie, Marshall 1959, Hughes & Kettner Triamp, Soldano, 5150 i inne. Dzięki przyciskowi TYPE VARIATION możemy porównywać i wybierać różne symulacje z danej grupy. Na uwagę w tym bloku zasługuje nowo wprowadzona funkcja Solo, umożliwiająca ustawienie większej głośności, odpowiedniej do partii solowych. Można ją przełączać dodatkowym przełącznikiem nożnym, podobnie jak kanały wzmacniacza. Siedem symulacji kolumn sprowadza się do wyboru średnicy głośników (od 8 do 12 cali) i ich liczby (1, 2 lub 4). Dostępna jest także opcja Original, oferująca zastosowanie takiego głośnika, jaki był oryginalnie zastosowany w wybranym typie wzmacniacza.

W dolnym rzędzie pokręteł mamy możliwość szybkiej edycji podstawowych parametrów przesterów, delaya, chorusa i pogłosu. Sekcja przesterów oferuje łącznie 30 typów brzmień overdrive i distortion w 10 grupach brzmieniowych oraz 3 komórki pamięci użytkownika. Pokrętłami możemy wybierać typ przesterowania oraz regulować jego głębokość i poziom wyjściowy. Z poziomu edycji można dodatkowo ustawić barwę (tylko dwa parametry - Bottom i Tone) oraz udział sygnału czystego w brzmieniu.

W bloku Delay można pokrętłami wyregulować liczbę powtórek i ich głośność. Przyciskiem TAP można manualnie wprowadzić odstęp między powtórkami. Z poziomu edycji można wybrać jeden z 12 typów efektu; trzy z nich operują dwoma niezależnymi efektami delay połączonymi szeregowo lub równolegle z możliwością niezależnego ustawienia ich parametrów i podawania sygnału na wyjście (tryb Dual). Inne ciekawe opcje w efekcie delay to Warp (równoczesna kontrola głośności powtórek oraz głośności ogólnej), Modulate (modulacja kolejnych powtórzeń), Reverse (odtwarzanie powtórek od końca) oraz Hold (sampler z możliwością zapisu do 2,8 sekund). Maksymalny odstęp między powtórkami w efekcie delay to 1,8 sekundy.

Chorus może występować w opcjach Mono, Stereo 1 i Stereo 2, a jego dodatkowymi - poza standardowymi - parametrami są częstotliwości odcięcia górnych i dolnych częstotliwości (High Cut i Low Cut).

Moduł pogłosu oferuje 6 opcji i maksymalnie 10-sekundowy czas wybrzmienia.

Nie posiadają swoich pokręteł: kompresor (wyposażony również w opcję limitera), korektor (czteropasmowy z dwoma parametrycznymi środkami i dwoma filtrami górno i dolnozaporowymi, skuteczność ?20dB), efekt wah (6 wariantów plus trzy dla użytkownika) oraz efekty pogrupowane w dwóch grupach efektów specjalnych. Efektów tych jest łącznie 33, ale jednocześnie można zastosować tylko dwa: jeden jako FX-1 i jeden jako FX-2, przy czym 22 z nich można zastosować jako FX-1 lub jako FX-2, natomiast 11 tylko jako FX-2. Można zatem ten sam efekt - dotyczy to jednak tylko efektów z pierwszej grupy - zastosować dwukrotnie - raz jako FX-1 i powtórnie jako FX-2. Z ciekawszych efektów w grupie pierwszej można wymienić Advanced Compressor, Tone Modify, Slow Gear, Defretter, Sitar Simulator, Feedbacker, Wave Synth czy dodatkowy korektor Sub Equalizer. W drugiej grupie możemy m.in. harmonizować melodię zgodnie z zadaną tonacją i skalą, użyć chorusa typu 2CE separującego górę i dół pasma, efektu Auto Riff, symulatora syntezatora gitarowego (nie generuje on żadnych komunikatów MIDI), dodatkowego delaya Sub Delay czy efektu odstrajania dźwięku za pomocą pedału nazwanego tu Pedal Bend.

Dzięki gniazdom LOOP możemy podłączyć w pętlę swój ulubiony efekt. Wbudowany pedał volume także możemy włączyć w dowolnym miejscu łańcucha. Pedał volume może obsługiwać głośność, wiele innych parametrów brzmienia, a także - dzięki przełącznikowi - można go zastosować jako pedał wah alternatywnie do wybranej funkcji.


Urządzenie opiera się na podłożu na pięciu gumowych nóżkach zapewniających przyzwoitą stabilność.
Wrażenia i podsumowanie
Na rynku multiefektów gitarowych liczy się kilku producentów, wśród których w Polsce najpopularniejszymi są japoński Boss i amerykański DigiTech. Pomimo wielu różnic w zewnętrznym wyglądzie i organizacji wewnętrznej flagowych produktów obu firm, ich budowa, działanie, a co najważniejsze - jakość uzyskiwanego dzięki nim brzmienia - są zbliżone. Gdybym próbował krótko scharakteryzować różnice pomiędzy kierunkiem rozwoju produktów Bossa (włączywszy w to GT-8) i amerykańskiego konkurenta, wskazałbym na ostrożne wprowadzanie nowinek technologicznych przez producentów z kraju kwitnącej wiśni, przy jednoczesnej typowo japońskiej dbałości o staranność i precyzję wykonania. Najlepszym przykładem tego "umiarkowanego konserwatyzmu" producenta z Japonii niech będzie fakt, że w kilka lat po zastosowaniu przez firmę z Utah technologii GeNetX, pozwalającej na mieszanie ze sobą w dowolnych proporcjach charakterystyk wzmacniaczy i kolumn głośnikowych, Boss dopiero teraz - w modelu GT-8 - zastosował dwa przełączalne kanały wirtualnego wzmacniacza w obrębie jednego brzmienia. Nie świadczy to jednak o wyższości jednej firmy nad drugą, a jedynie o kierunkach poszukiwań oraz determinacji we wprowadzaniu nowych, nieraz zaskakujących pomysłów przez producenta z USA.

Do atutów GT-8 można zaliczyć przede wszystkim atrakcyjny wystrój zewnętrzny oraz prostotę, intuicyjność i wygodę obsługi, osiągniętą między innymi przez umożliwienie szybkiego dostępu do podstawowych parametrów najważniejszych efektów poprzez gałki. Szkoda trochę, że w urządzeniu nie znalazło się miejsce na potencjometry obsługujące korektor parametryczny; znajdowanie poszukiwanej barwy gitary byłoby wtedy jeszcze szybsze.

Do bezsprzecznych zalet GT-8 należy możliwość definiowania kolejności efektów w łańcuchu i wpięcia weń swojego ulubionego efektu zewnętrznego. Nie trzeba chyba wspominać o najważniejszym: doskonałej jakości symulacji i efektów, która już w poprzednich modelach multiefektu była wysoka. W GT-8 znajdziemy nie tylko dziesiątki doskonałych brzmień czystych i przesterowanych, ale również wiele ciekawych możliwości brzmieniowych, takich jak brzmienia syntezatorowe (solowe oraz podkładowe) czy symulator sitaru i gitary akustycznej."


Informacje techniczne od producenta :
Multiprocesor gitarowy firmy BOSS
• konwersja AD/DA: 24-bit
• częstotliwość próbkowania: 44,1kHz
• pamięć programów: 340 (140 User + 200 Preset)
• nominalny poziom wejściowy:
INPUT -10dBu,
RETURN -10dBu
• impedancja Wejściowa
INPUT: 1MOhm, RETURN: 220kOhm
• nominalny Poziom Wyjściowy
OUTPUT: 0dBu, SEND: -10dBu
• impedancja Wyjściowa
OUTPUT: 2kOhm, SEND: 2kOhm Wyjście Cyfrowe
• dynamika: 100dB lub większa (HF-A)
• wyświetlacz: 16x2 (podświetlany LCD), 2x7 LED, INPUT PEAK
• złącza:
INPUT: Jack, PHONES Jack
OUTPUT: Jack (L/mono, R), SEND Jack, RETURN Jack, AMP CONTROL Jack, SUB EXP PEDAL / SUB CTL PEDAL 1, 2 Jack, DIGITAL OUT (coaxial), MIDI (In, Out), zasilanie
• wymiary: 515x261x75 mm
• waga: 4,8 kg

 

Cena: 695 zł

  • Multiefekt BOSS GT-8

Efekty gitarowe / Nowe ogłoszenia na giełdzie muzycznej

Boss RV 6

Gitara / Efekty gitarowe

Boss RV 6

Witam, sprzedam kostkę Boss RV-6 w stanie sklepowym...

Sosnowiec
śląskie

549
PLN

Behringer FCB 1010 +...

Gitara / Efekty gitarowe

Behringer FCB 1010 + Eureka! PROM

Mam do sprzedania praktycznie nowy ( używany góra 3...

Gdańsk
pomorskie

620
PLN

Sprzedam tanio Looper...

Gitara / Efekty gitarowe

Sprzedam tanio Looper firmy Mooer.

Sprzedam Looper firmy Mooer. Stan idealny, gwarancja do...

Warszawa
mazowieckie

160
PLN

Metal Zone Boss

Gitara / Efekty gitarowe

Metal Zone Boss

Z kostki nie korzystałam, nie udany prezent ;) była...

Warszawa
mazowieckie

280
PLN

Carl Martin Lick Box...

Gitara / Efekty gitarowe

Carl Martin Lick Box Signature Greg Howe

Efekt, a właściwie 3 w jednym: Booster, Crunch i High...

Gdańsk
pomorskie

800
PLN

Wyślij wiadomość do sprzedającego

×

Telefon do sprzedającego:

×